«Объявления по средам»: що нового?

Сергій Нагорнов: - У газети "Объявления по средам"
одне завдання - бути корисною!

 


Таке враження, що ця газета була завжди. На її сторінках щотижня ось уже майже півтора десятка років чернігівці що-то купують і продають, обмінюються чимось потрібним, знаходять роботу і навіть знайомляться. Терміново підшукати квартиру, знайти контакти бригади будівельників, яка зробить якісний ремонт, запропонувати свої послуги, знайти для чарівних, але незапланованих кошенят люблячих господарів... Все це можна зробити на сторінках «Объявлений по средам» і бути впевненим, що повідомлення дійде до десятків тисяч читачів, вирішивши всі ваші проблеми.
 
Здавалося б, люди газету знають, регулярно шукають на її сторінках потрібну інформацію, розміщують свої оголошення... Живи і радій, спочиваючи на лаврах. Але в «Объявлениях» працюють люди, які так не можуть. Їм постійно потрібно пропонувати читачам щось оригінальне й корисне. Про чергової порції новинок на сторінках газети ми говоримо з її редактором Сергієм Нагорновим.
 
Товар обличчям
 
- Отже, Сергій, що нового газета приготувала для своїх читачів?
 
- Почну з наших нових рубрик. Тепер на перших сторінках «Объявлений по средам» в кожному номері красується головний «Товар тижня»: від цвяхів і сокири до телевізора, від підгузників до гірських лиж. Ми вибираємо товар максимально простий і зрозумілий, а також відповідний по сезону. Наприклад, в період консервації у нас була зібрана інформація за цінами на банки, цукор, закаточні механізми. У період активних садово-дачних робіт друкували інформацію про лопатах і т. д.

- Чому ця рубрика з'явилася в газеті? Як вона народилася?
 
- Народилася дуже просто. Приміром, та ж рядова чернігівська господиня збирається варити варення. Ситуація знайома практично всім, правда? І ось вона шукає інформацію, де подешевше купити якісні банки, кришки та інші необхідні для цього речі. І, як правило, у неї немає ні часу, ні можливості вивчити всі варіанти і пропозиції. А у нас така можливість є. Спеціальний людина в редакції газети вивчає всі можливі варіанти, включаючи ринки, приватників, магазини, супермаркети, Інтернет. Потім збирає всю отриману інформацію для друку в газеті.
 
- Тобто в рубриці «Товар тижня» зібрана безкоштовна і найсвіжіша інформація, за яку вам ніхто не платить?
 
- Цілком вірно! Цю інформацію готує для читачів сама редакція. Ми не заробляємо на цій рубриці абсолютно нічого, це наша принципова позиція. Наше завдання - щотижня збирати максимум пропозицій по якомусь конкретному товару, корисного в даний проміжок часу.
 
- Як це виглядає?
 
- Ціна, назву торгової точки, де товар можна придбати, контактні телефони продавця. Надзвичайно зручно. А якщо врахувати, що товар тижні анонсується на обкладинці, то напевно читач не пропустить таку корисну інформацію.
 
Купуємо економно
 
- Друге дуже корисне нововведення особливо припаде до душі тим, хто любить планувати свої покупки таким чином, щоб не переплачувати зайвого. Рубрика «Знижки тижня» максимально широко охоплює самі «смачні» пропозиції супермаркетів і оформляє акційні товари гранично зручно для читача газети.
 
- Тобто ви збираєте на одній сторінці всі акції та знижки від чернігівських супермаркетів?
 
- Так. В цій рубриці на одній сторінці представлені знижки від «Союзу», «Великої кишені», «Седаму», «Смаку», «Космо». Завжди адже приємно і вигідно бути в курсі всіх акцій, які проходять у магазинах міста, і не пропустити розпродажу товару за зниженими цінами.
 
- Але ж магазини можуть пропонувати те, що вигідно їм, а не те, що вигідно вашим читачам! У народі це називається «впарювати непотрібний товар»...
 
- У тому й річ, що цю рубрику знову ж готують співробітники нашої редакції. І нам за цю інформацію ніхто не платить. Тому, як ви висловилися, «впарити» ми нічого не дозволяємо, а збираємо тільки реально цікаві і вигідні пропозиції!
 
Дешево і сердито
 
- Кількість оголошень, які надходять в газету, з кожним номером збільшується. Щоб читачам було простіше орієнтуватися у всій цій інформації, «Объявления по средам» до традиційного рубрикатору додали ще пару штрихів, які роблять пошук потрібного товару чи послуги набагато простіше. Нова рубрика «Прайс від А до Я» дозволяє подавачам оголошень за низькою ціною донести корисну інформацію до чернігівців. Суть полягає в тому, що за 1 гривню в газеті можна розмістити коротке повідомлення (до 60 знаків) і контактний телефон.
 
- Що ж, справді недорого, майже даром!
 
- При цьому кількість позицій не обмежується, кількість виходів - теж, а термін дії послуги - необмежений. Перевага ще і в тому, що ці повідомлення не губляться всередині рубрик, а винесені окремим блоком на початку газети.

Редакція рекомендує
 
- Я бачив у газеті, що деякі оголошення друкуються крупно, сильно виділяючись на сторінці. При цьому близько оголошення стоїть позначка «Редакция рекомендует»...
 
- Це ще одне нововведення газети. У величезному масиві інформації, яку співробітники редакції переробляють щотижня, ми шукаємо найцікавіші, свіжі і актуальні оголошення.
Після цього вибрані самі-самі оголошення крупно виділяються в газеті і позначаються значком «Редакция рекомендует».
 
- Виходить, що ви самі шукаєте в своїх оголошеннях все найцікавіше і показуєте це читачам?
 
- Правильно. І що важливо: ми шукаємо оголошення для цієї рубрики, покладаючись виключно на власний досвід та професіоналізм. Купити за гроші відмітку «Редакция рекомендует» неможливо. Коли ми придумували цю рубрику, то дбали насамперед про зручність читачів. Це може бути і платне, і безкоштовне оголошення. Головний критерій відбору - свіжість, актуальність, незвичність і корисність оголошення!
 
- Так що на оголошення з такою позначкою варто звернути особливу увагу?
 
- Цілком вірно. Я б радив не пропускати інформацію з поміткою «Редакция рекомендует». Адже її шукали серед тисяч оголошень наші співробітники з багаторічним досвідом роботи, професіонали своєї справи!
 
А що ще?
 
- Новинки на цьому закінчуються?
 
- Ні. В інформаційній частині газети починаючи з вересня ми будемо публікувати огляди різних важливих економічних ринків Чернігова. Ринок нерухомості, автомобілів, будматеріалів, банківський ринок... Незалежні чернігівські експерти розкажуть нашим читачам про тенденції, зміни цін і чого взагалі чекати в майбутньому. Таку інформацію непросто зібрати і підготувати, і я можу точно сказати, що, крім нас, цього ніхто в Чернігові не робить.
 
Так що купуйте і читайте «Объявлений по средам», подавайте свої оголошення і пам'ятайте, що кожного тижня співробітники нашої редакції збирають для вас тільки самі свіжі і актуальні оголошення. Ми робимо газету, інформація в якій унікальна, а тому безцінна!


Майте на увазі
 
• Більше половини всіх оголошень, які друкуються в номері газети, ніде не дублюються: ні в інших газетах, ні на інтернет-сайтах. Тобто прочитати їх можна тільки тут! І чим раніше ви це зробите, тим більше шансів встигнути укласти вигідну угоду!
• Всі оголошення надходять в свіжий номер до останньої хвилини перед здачею його в друк.
• У кожному номері газети зібрано 8,5-9 тис. оголошень.
Рекорд був встановлений в квітні 2012 року, коли протягом тижня співробітники редакції прийняли 9300 оголошень!
 
 
До речі
За даними авторитетної незалежної компанії "TNS Україна", щотижнева аудиторія газети «Объявлений по средам» складає більше 22 тисяч чоловік. А коли спеціалісти підрахували піврічну аудиторію газети, стало відомо, що «Объявлений по средам» як мінімум раз на півроку вивчає кожен четвертий житель міста віком від 12 до 65 років.