VI Всеукраїнський Медійний Конгрес
31 жовтня Чернігівська Медіа Группа прийняла участь у VI Всеукраїнському Медійному Конгресі. Про що йшла мова взагалі та найголовніші висновки Конгресу – читайте далі.
Про газети не говорили. Взагалі. Хоча ще два роки тому івент, що зараз носить назву “Всеукраїнський Медійний Конгрес”, називався “газетним”. Організатору івента - Асоціації незалежних регіональних видавців України – 31 жовтня вдалося об”єднати близько 120 медійників з усієї крани: власників незалежних медіа, головних редакторів, журналістів, спеціалістів з реклами. Своїм досвідом поділилися понад 30 спікерів, серед яких, найкращі фахівці не лише України, але й Польщі, Швеції, Німеччини та Ірландії.
“Єдине чого зараз собі точно не може дозволити жоден медіа-ресурс - це бути нудним, - каже Метс Вікман зі Швеції, людина яка вже 20 років займається онлайн-медіа. - В інтернеті є купа цікавого. Ніхто не буде приділяти увагу вашому сайту, якщо він не буде сповненений емоціями. Як це зробити? Є багато способів. Головне - взагалі забути про шаблони”.
Схожі речі казав і Гжегош Піхота, один з редакторів Gazeta Wyborcza - медіа-бренду №1 у Польщі. “Справжній продукт, який має виробляти сучасне ЗМІ, це емоції. Окрім, власне, журналістських матеріалів, є ще один спосіб донести їх до читача - це креативні акції і суспільні кампанії. Тобто те, що для українських медіа залишається майже Terra Incognita”.
Якість контенту була ключовою темою цьогорічного Медійного Конгресу. Спеціалісти Google, що були на відеозвязку, досить слушно радили: зробіть цікавим наповнення вашого сайту, все інше - прийде.
Під “іншим”, звісно, розуміється дохід. Тож багато говорили і про монетизацію незалежних медіа в Україні. Головний висновок тут - заробити гроші на онлайн-ЗМІ стало простіше, ніж кілька років тому, але для цього видавцямі і топ-менеджерам потрібно постійно слідкувати за інноваціями, використовуючи усі нові можливості. В цьому бізнесі інертність повністю тотожна самознищенню.
Оксана Бровко та Віктор Чубенко – завжди є про що поговорити.
Остання перевірка готовності перед початком – Сергій Федченко наш безсмінний надійний помічник.
Понад 120 видавців, топ-менеджерів, редакторів, рекламістів та журналістів – всі з”їхалися до нас 31 жовтня.
Олександр Човган – завжди корисно, вчасно та сучасно!
Гжегош Піхота – Газета Виборча – не лише європейські топ-фахівці, а й наші постійні друзі.
Голови приспущені – всі занотовують важливі ідеї :)
Антоніна Гончарова – Google, Ірландія: коротко про головне – монетизацію через AdSence.
Артур Оруджалієв – ain – чи не найуспішніший нішовий проект в Україні.
Мест Вікман – про онлайн візуалізацію він знає все. Колеги зі Швеції вперше в Київі.
Йохан Седермарк – про монетизацію зі швецьким акцентом.
Сергій Висоцікий – про свідому журналістику та новини, що коштують життя.
Олександр Човган та Віта Кравчук – спілкування за кавою ще цікавіше!
Про газети не говорили. Взагалі. Хоча ще два роки тому івент, що зараз носить назву “Всеукраїнський Медійний Конгрес”, називався “газетним”. Організатору івента - Асоціації незалежних регіональних видавців України – 31 жовтня вдалося об”єднати близько 120 медійників з усієї крани: власників незалежних медіа, головних редакторів, журналістів, спеціалістів з реклами. Своїм досвідом поділилися понад 30 спікерів, серед яких, найкращі фахівці не лише України, але й Польщі, Швеції, Німеччини та Ірландії.
“Єдине чого зараз собі точно не може дозволити жоден медіа-ресурс - це бути нудним, - каже Метс Вікман зі Швеції, людина яка вже 20 років займається онлайн-медіа. - В інтернеті є купа цікавого. Ніхто не буде приділяти увагу вашому сайту, якщо він не буде сповненений емоціями. Як це зробити? Є багато способів. Головне - взагалі забути про шаблони”.
Схожі речі казав і Гжегош Піхота, один з редакторів Gazeta Wyborcza - медіа-бренду №1 у Польщі. “Справжній продукт, який має виробляти сучасне ЗМІ, це емоції. Окрім, власне, журналістських матеріалів, є ще один спосіб донести їх до читача - це креативні акції і суспільні кампанії. Тобто те, що для українських медіа залишається майже Terra Incognita”.
Якість контенту була ключовою темою цьогорічного Медійного Конгресу. Спеціалісти Google, що були на відеозвязку, досить слушно радили: зробіть цікавим наповнення вашого сайту, все інше - прийде.
Під “іншим”, звісно, розуміється дохід. Тож багато говорили і про монетизацію незалежних медіа в Україні. Головний висновок тут - заробити гроші на онлайн-ЗМІ стало простіше, ніж кілька років тому, але для цього видавцямі і топ-менеджерам потрібно постійно слідкувати за інноваціями, використовуючи усі нові можливості. В цьому бізнесі інертність повністю тотожна самознищенню.
Оксана Бровко та Віктор Чубенко – завжди є про що поговорити.
Остання перевірка готовності перед початком – Сергій Федченко наш безсмінний надійний помічник.
Понад 120 видавців, топ-менеджерів, редакторів, рекламістів та журналістів – всі з”їхалися до нас 31 жовтня.
Олександр Човган – завжди корисно, вчасно та сучасно!
Гжегош Піхота – Газета Виборча – не лише європейські топ-фахівці, а й наші постійні друзі.
Голови приспущені – всі занотовують важливі ідеї :)
Антоніна Гончарова – Google, Ірландія: коротко про головне – монетизацію через AdSence.
Артур Оруджалієв – ain – чи не найуспішніший нішовий проект в Україні.
Мест Вікман – про онлайн візуалізацію він знає все. Колеги зі Швеції вперше в Київі.
Йохан Седермарк – про монетизацію зі швецьким акцентом.
Сергій Висоцікий – про свідому журналістику та новини, що коштують життя.
Олександр Човган та Віта Кравчук – спілкування за кавою ще цікавіше!