Наша історія
Історія компанії бере свій початок 4 квітня 1997 року. В цей день в Чернігові вийшла в ефір перша FM-радіостанція «Радіо DIESEL 101,8 FM». Через рік, у травні 1998-го, вийшов перший номер чернігівського тижневика «Объявления по средам», який став флагманом видавничої групи CMG і до цього часу є лідером друкованих ЗМІ Чернігова.
Навесні 2000 року Чернігівська Медіа Група стала власником першої приватної рекламної газети міста «Из первых рук».
У листопаді 2002 року CMG одночасно започаткувала одразу два друкованих проекти: безкоштовну газету «В каждый дом» та міську інформаційну газету «Семь дней». На сьогоднішній день це успішні проекти, які також стали лідерами у своїх сегментах.
В цьому ж році в місті Суми компанія відкрила своє представництво, діяльність якого сконцентрована на розміщенні реклами в ефірі мережевих FM-радіостанцій.
Взагалі в різний час CMG співпрацювала практично з усіма великими мережевими українськими радіостанціями. Стабільність і якість нашої роботи доведені багаторічним успішним партнерством з такими радіохолдинги як, «Тавр», BRG та ін. На сьогоднішній день компанія розміщує рекламу в ефірі 15 радіостанцій в трьох містах України.
У 2007 році Чернігівська Медіа Група відкрила ще два представництва: в Ніжині (Чернігівська область) і Славутичі (Київська область). В цих представництвах діяльність зосереджена передусім на видавництві кількох локальних газетних проектів. А в Ніжині філія також розміщує рекламу в ефірі двох місцевих радіостанцій.
У цьому ж, 2007 році починає активно розвиватися нове торгове підприємство «Черніговмедіасервіс». Торгівля друкованою продукцією стала новим етапом у житті компанії. За п'ять років наполегливої праці побудована мережа дистрибуції Черніговмедіасервіса стала найбільшою в північному регіоні України. На сьогоднішній день це 30 кіосків з продажу преси, постачання друкованої періодики в більш ніж 50 магазинахсамообслуговування, а також обслуговування близько трьох десятків оптових покупців. Частка Черніговмедіасервіса на ринку продажу періодичної преси Чернігова становить 70%.
Квітнь2008 року став початком ще одного нового напряму для компанії. В цей час почав свою роботу перший інтернет-проект - міський портал Чернігова GOROD.cn.ua. За чотири роки роботи ресурс став впевненим регіональним лідером з більш ніж 10 тисячами унікальних відвідувачів щодня і одним з кращих регіональних веб-ресурсів України. Через два роки портал з такою ж назвою почав свою роботу і в Сумах.
У 2010-му році був відкритий останній на сьогодні проект Чернігівської Медіа Групи - журнал «BOOM!». Це видання формату city-guide активно розвивається і нарощує армію своїх шанувальників.
Чернігівська Медіа Група є активним членом ряду профільних об'єднань: Української асоціації видавців періодічекой преси та Асоціації незалежних регіональних видавців України. А газети «Обїявления по средам» та «Из первых рук» входять у всеукраїнські системи обміну оголошень: «Українська Мережа оголошення» і AVISO відповідно.
CMG неодноразово була учасником і переможцем численних професійних конкурсів.
Газета «Сім днів» за результатами експертного голосування «Чернігівщінаекспертна - 2012», яке проводилось у м. Чернігові в січні 2012 року, очолила рейтинг в категорії «Найбільш вплівовій засіб масової інформації на Чернігівщіні у 2011 році». У даній номінації газета нагороджувалася також в 2010, 2007 і 2006 роках. | |
Конкурс друкованих ЗМІ серед регіональних видань України «Лідер преси». Нагороджується Чернігівська Медіа Група за перемогу в номінації «Лідер бізнес-ідей». |
|
На V фестивалі журналістів регіональних ЗМІ Чернігівщини «Золотий передзвін Придесення» газета «Сім днів» здобула перемогу в номінації «Кращий медіа-проект року». |
|
Київський міжнародний фестиваль реклами. У конкурсі радіореклами в категорії «Соціальна реклама, реклама в сфері культури», нагороджується РА «Дизель плюс» за зайняте 3-є місце. |
|
Газета «Сім днів» - переможець Третього Всеукраїнського конкурсу преси - 2005 в номінації «Краща маркетингова ідея для просування». |