І самі вчимо, і у колег досвіду набираємося!
Наш заст. головного редактора газети "Семь дней" Віра Едемська в якості тренера взяла участь у черговому лекційному циклі Школи журналістики при Національному технічному університеті «Київський політехнічний інститут». Її слухачами стали 30 студентів, які здобувають освіту в КПІ та інших ВНЗ столиці та пройшли творчий відбір. До речі, не всі знають, що КПІ готує не лише «технарів», але і бакалаврів журналістики, також соціологів та лінгвістів.
Віра Едемська:
- Я особисто виступала двічі: на першій зустрічі розмовляли про те, як вижити паперової пресі в епоху Інтернету, у другій приїзд прочитала лекцію «Репортаж - жанр для небайдужих». Поговорили як про значущість цього жанру і його можливості, так, власне, і про техніку підготовки матеріалу і правилах його побудови. Було цікаво!
Також наш видавець Ярослав Сухомлин виступив з доповіддю та відповів на питання учасників шостого модуля Університету журналістської майстерності, який відбувся у Києві 29-30 листопада на базі Української Асоціації Видавців Періодичної Преси. Говорили про практику роботи з різними аудиторіями в пресі та інтернеті. Діалог з учасниками навчальної програми проходив в режимі скайп-конференції.
Більш докладно про саму школу, спікерів та доповідях можна прочитати в прес-релізі УАВПП з цього приводу: http://uapp.org/news_uapp/12607.html. Університет журналістської майстерності - це постійний освітній проект асоціації видавців, який проходить з 2009 року за підтримки компанії "Кока Кола - Україна". У шостому навчальному модулі брали участь 20 журналістів з 13 регіонів України. Серед них, до речі, була і наша землячка Ірина Синельник.
Сергій Нагорнов, виконавчий директор CMG:
Також наш видавець Ярослав Сухомлин виступив з доповіддю та відповів на питання учасників шостого модуля Університету журналістської майстерності, який відбувся у Києві 29-30 листопада на базі Української Асоціації Видавців Періодичної Преси. Говорили про практику роботи з різними аудиторіями в пресі та інтернеті. Діалог з учасниками навчальної програми проходив в режимі скайп-конференції.
Більш докладно про саму школу, спікерів та доповідях можна прочитати в прес-релізі УАВПП з цього приводу: http://uapp.org/news_uapp/12607.html. Університет журналістської майстерності - це постійний освітній проект асоціації видавців, який проходить з 2009 року за підтримки компанії "Кока Кола - Україна". У шостому навчальному модулі брали участь 20 журналістів з 13 регіонів України. Серед них, до речі, була і наша землячка Ірина Синельник.
Третім навчальним заходом, в якому взяли участь наші співробітники, став круглий стіл на тему інфографіки в пресі та он-лайн. Організовувала його Асоціація регіональних видавців України. Наші співробітники Сергій Нагорнов, Настя Яновська-Шпак та Сергій Кириченко обмінювалися досвідом з колегами з інших міст і видавництв України. І самі виступали з презентацією, і вивчали успішні зразки інфографіки. Модерував круглий стіл відомий в Україні фахівець у цьому питанні Олег Онисько, засновник і керівник агентства інфографіки "Український Медіа Сервіс". Його презентація доступна за цим посиланням: http://www.slideshare.net/slyusarchuk/infographic-school-14815421.
Сергій Нагорнов, виконавчий директор CMG:
- Олег Онисько, стверджує, що використання інфографіки не є самоціль для редакцій. Що якщо в газеті є грамотні і розумні тексти, то швидше за все інфографіка не допоможе збільшенню тиражів, але з іншого боку зрозумілі графічні образи дозволяють краще і наочніше засвоїти матеріал і візуально урізноманітнити газетні шпальти. Було корисно, розбирали різні приклади газетної інфографіки. Найцікавіші, на наш погляд, будемо впроваджувати у себе вже в найближчий час.
Ось такі новини з освітніх полів. Наостанок скажу, що CMG розділяє загальновідомий теза "Вчитися! Вчитися! І ще раз вчитися!". Сучасній видавничій компанії без цього зовсім не можна!