• Головна
  • Повідомлення
  • Новини
  • Чернігівська Медіа Група поділиться досвідом з американцями

Чернігівська Медіа Група поділиться досвідом з американцями

Міжнародна неприбуткова організація IREX (http://irex.ua/ua) оголосила у вересні 2014 року конкурс на участь у програмі партнерства в галузі ЗМІ в Україні. Цей конкурс проводиться щороку протягом останніх 12 років. Чернігівська Медіа Група взяла участь у цьому конкурсі вже вдруге. I якщо минулого року вибір було зроблено не на користь CMG, то цього року чернігівські медійники разом з іще трьома ЗМI з України вибороли право участі в цій програмі.

 
Українська Програма Партнерства в галузі мас медіа, розпочата у 2002 році за фінансової підтримки Бюро у справах освіти та культури державного департаменту США, зараз існує завдяки фінансовій підтримці відділу преси, освіти та культури посольства США в Україні. Програма створює та розвиває довготривалі стосунки між відібраними і схожими за розмірами американськими й українськими мас медіа та між окремими професіоналами, які працюють у цих організаціях. За час існування програми було організовано 35 партнерств, понад 130 американських експертів відвідали Україну та 200 професіоналів українських медіаорганізацій пройшли стажування в США. Ця програма була створена спеціально для вдосконалення знань, умінь і навичок з бізнесу, менеджменту та маркетингу  незалежних українських масмедіа, а також для набуття  досвіду спілкування з іноземними партнерами з метою розвитку майбутніх міжнародних медіапроектів.
 
Отже, Чернігівська Медіа Група виграла цей всеукраїнський тендер з обміну досвідом з американськими видавництвами IREX. А нещодавно стало відомо й американську компанію-партнера, з якою і відбуватиметься обмін професійним досвідом. Наступного року дві делегації відвідають редакцію газети The Florida Times Union з міста Джексонвіль. Також дві делегації колег із США відвідають Чернігівську Медіа Групу протягом весни–літа 2015 року. Програма візитів передбачає двосторонній обмін інформацією щодо діяльності співробітників off-line і on-line редакцій.
 





 

Сергій Нагорнов, «Чернігівська Медіа Група», виконавчий директор департаменту преси, редактор газети «Объявления по средам»
 

«Участь у цій програмі стажування надає практично ні з чим незрівняну можливість спеціалістам з медіа-галузі, як то кажуть, звірити годинники зі світовими трендами. Отже всі медійники світу роблять усе, щоб привернути увагу споживача саме до свого видання, сайту, журналу, телеканалу. Боротьба за увагу читача триває постійно.

Беручи участь у цій програмі, скажу без прикрас: той шлях, який пройшли американські колеги, перетворюючи класичну редакцію в медіа видавництво з газетами, сайтами, тематичними доданками до планшетів, з новими підходами до медіа-реклами, – можна пройти якнайскоріше, не набиваючи зайвих гуль та не повторюючи чужих помилок.
 
Сподіваюсь, якщо хоча б п’ять відсотків від побаченого у видавництві з Дженсонвіля реалізується в чернігівських реаліях – це буде дуже помітно для наших видань. Я дуже цього хочу»